Painon seuranta

LilySlim Weight loss tickers

lauantai 15. marraskuuta 2014

Uusi alku

Heissan kaikille.☺

Monenlaisia blogeja olen tässä vuosien varrella kirjoittanut mutta ne ovat aina jääneet kun eivät ole tuntuneet "omilta". Kun poistin vanhat blogini, niin minulle jäi kuitenkin tyhjä olo. 
Joten jälleen on aika uuden blogin. 

Minä olen Melina R, kasvot Life is Sweet - blogin takana.
Ikää minulla on 30+ ja olen riehakkaan sekä leikkisän Rommi-pojan "mamma". Asumme Vantaalla.


Parin viimeisimmän vuoden aikana musta on tullut laiska sohvaperuna, olen kunnoltani huonoimmassa kunnossa kuin koskaan aiemmin sekä kasvanut leveys suunnassa, kauhia että hävettää myöntää asia mutta tiedostampa sen nyt itsekin paremmin. 

Makea maistuu liiankin hyvälle ja sitä tuleekin ahmittua useasti viikon aikana. :( 
HIMO kun iskee niin sitä ei pysäytä mikään eikä ketään. Tiedän että asialle pitää tehdä jotain, mutta omat keinoni alkavat olemaan aika vähissä asian suhteen.

Hyviä neuvoja saa antaa.

Olen yrittänyt lakkoa asian suhteen, kestän pari päivää ja huomaan taas syöväni makiaa. Myöskään yksi karkkipäivä viikossa ei onnistu, kun aina sitä namia huomaamattaan taas mässää. Olen myös yrittänyt jättää lompakon kotiin ja kiertää kaupan kaukaa.. mutta sitten etsin kotoa kaikkea makeaa. Karkkia mulla kotona ei oo, mutta hunaja tai kaakaojauhe purkista suoraan ovat olleet hyviä korvikkeita. Voi apua mun kanssani. Mun on ihan turha yrittääkään laihduttaa, ennenkuin saan tälle asialla stopin.

Keskityn blogissani Lifestylen lisäksi laihduttamiseen, oikeanlaisiin elämäntapa muutoksiin, liikunnan ilon löytämiseen ja kaikkeen muuhun elämän hyvinvointiin. Testailen myös erilaisia ruoka/leivontajuttuja ja ne tulee myös näkymään blogissani jollain tapaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips. Ruusuja tai risuja. Asiattomat kommentit jää julkaisematta.