Painon seuranta

LilySlim Weight loss tickers

sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Mun elämäni aakkoset

Olen jo kauan sitten aloittanut paperille tekemään ajatustyötä omista elämäni aakkosista. Osa kirjaimista oli hurjan vaikeita, osaan en taas osannut valita vain sitä yhtä.

A - Aurinko. Rakastan auringon valoa ja aurinkoisia päiviä ihan mihin aikaan vuodesta vain.

B - Blogit. Blogien maailma on minulle mukava harrastus. Tykkään lukea muiden ajatuksia blogien välityksellä. Tykkään myös itse jakaa ajatuksiani.

C - Cheek. Artisti joka on soittolistallani kärki päässä. Olen aivan hullaantunut ks. komean miehen musiikkiin ja Live keikkoihin. ♥


D - Dolce Gusto. Ihania makuelämyksiä tarjoava kapselikahvikone.

E - Elastinen. Oon rakastunut. Aivan mahtavia vetoja Vain Elämää sarjassa kolmannella tuotantokaudella. Super pirteä tyyppi ja ihana hymy. Ihana Ela, antaa energiaa. :)

F - Fazer. Yksi suosikeistani, mansikka-vanilja suklaalevy. Myös Fazerin leivät ovat herkullisia.

G - Glögi. Alkoholittomana, kiitos. 
G - Gossip Girl. Paras tv-sarja kautta aikojen.

H - Haaveilu"kävely". Yksin tai kaksin.. haaveillen, ihastellen, valokuvaillen. 


H - Hyvinvointi. Tärkeä osa elämää on voida hyvin. Viimeisimmän vuoden aikana hyvinvointini ei ole ollut kovin hyvä, mutta nyt kun olen tiedostanut asian niin asialle voin vielä tehdä jotakin.

I - Isä. Olin nuorempana ihan isän tyttö. Olen perinyt isän geenit silmiini ja hiuksiini. Myös isän vapaaehtoistoiminnan kautta löytyi lapsuuden harrastuskin. Vpk:ta on tullut harrastettua usemman vuoden ajan - monet suurleirit ovat tulleet tutuiksi. Paljon hyviä muistoja herättävää aikaa. :)

J - Juna. Kuuluu mun jokaiseen arkipäivääni, kuljen junalla työmatkani.
J - Jäätelö. Herkku, joka vuoden aikana.

K - Kesä. Kesällä syntyneenä, olen ikuinen kesänlapsi. Nautin jokaisesta kesäisestä päivästä. :)


K - Kummilapset. 5+1 ihanaa kummilasta kuuluu mun elämääni. ♥

L - Lomat on ihanaa vapaa-aikaa jolloin ei tarvitse stressata mistään.
L - Luonto. Kävely kaunissa maisemissa luonnossa, sielu lepää.

M - Maito. Voisin juoda litroittain. Rakastan rasvattoman maidon "makua".
M - Meri. On asia joka samaan aikaan kiehtoo ja pelottaa minua. Viihdyn merellä, veneillen. Myös merenrannalla kävely on kaunista ja saa murheet unohtumaan.

N - Naisten10. Neljästi sen olen jo kävellen kokenut. Tavoitteena olisi joskus päästä myös juoksemaan se. Mahtava tapahtuma!

O - Onnellisuus. Mikä se on? En tunne itseäni tällä hetkellä kovinkaan onnelliseksi. 

P - Postikortit. Olen hurahtanut postikortteihin ja niiden vaihteluun. Korttilusta onkin tullut yksi tärkeä harrastus. Myös korttien askartelu on mahtavaa ja koukuttavaa puuhaa.


P - Perinteiset kirjeet. Harrastus minulle tärkein, lapsuudesta asti ollut mukana kuvioissa. Rakastan kirjoittaa lauseita kauniille papereille ja sulkea ajatukseni kuoreen. Ilahduttaa, pitkäaikaisia kirjeystäviäni ihan perinteisessä muodossa.

Q - Queen. En niinkään ks musaa rakasta mutta muutaman hyvän biisin voimin täytän tämän hankalan kirjaimen.

R - Rommi. Enkä tarkoita tällä nyt alkoholipitoista juomaa vaan elämäni aurinkoa, eli Rommi-koiraani. ♥


S - Sisarukset. Minulla on nuorempi sisko ja veli.. molemmat yhtä tärkeitä elämässäni.
S - Suklaa. Intohimoni.

T - Tahitin BoraBora, unelmieni matkakohde. Turkoosin kirkkaat vedet vetää minua puoleensa, onhan Turkoosi yksi lempiväreistänikin.


T - Tatuoinnit. Sen enempää selittelemättä.

U - Uni. Rakastan nukkumista, mutta arkisin pärjään hyvin 5-6 tunnun unilla. Nukun usein myös päikkäreitä, mutta liika nukkuminen saa minut uupuneeksi. Näen myös unia, en niinkään painajaisia, mutta muuten outoja.

V - Villasukat. Varpaani palelevat helposti ja villasukat ovatkin lähes aina jalassa niitä lämmittämässä.
V - Victoria's Secret. Ihanat tuotteet.

W - Welsh Corgi Cardigan, elämäni auringon rotu, 
W - World Vision. Kummitoiminta, jossa itsekin olen ollut mukana jo useamman vuoden ajan.
W - WhatsApp. Tärkeä viestintä väline itselleni.

X - Xylitol. Purkat ja pastillit ovat hyviä ja melkein korvaavat karkinkin.

Y - Ystävät. Tärkeitä, lähellä ja kaukaa. ♥
Y - Yyteri. Paikka johon rakastuin viime kesänä. ♥


Z - Zalando. Yks lemppari vaate/kenkäputiikeista netin ihmeellisessä maailmassa.

Å - Åland/Ahvenanmaa. Paikka johon haluaisin matkustaa, kiertää, kokea, ihastua...

Ä - Äiti. Sen enempää perustelematta. Äiti on aina äiti. ♥

Ö - Öinen tähtitaivas. Yöt ovat ihania, kirkas taivas ja tähdet. Voisin vain katsella taivaalle ja ihastella tähtiä ja kuvioita. 
Ö - Ötökät. Niitä en voi sietää. Hyii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heips. Ruusuja tai risuja. Asiattomat kommentit jää julkaisematta.